ТВОРЧІ ЗІВТИ ШМО:
ТВОРЧІ ЗВІТИ ШМО ЩОДО РОБОТИ НАД ЄДИНОЮ МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ
| ||
1
|
Мотивація рушійна сила навчання. Прийоми розвитку пізнавальних мотивів. З досвіду ШМО 1-х класів
| |
2
|
ШМО вчителів англійської мови.
“Застосування ІКТ як ефективний спосіб реалізації мотиваційного компоненту під час особистісно -орієнтованого підходу до навчання на уроках англійської мови”.
| |
3
|
ШМО вчителів української мови та літератури. ”Розвиток мотивації учнів різних рівнев НД до вивчення української мови і літератури шляхом впровадження інноваційних технологій”
| |
4
|
ШМО вчителів фізичної культури.
“Формування позитивної мотивації до навчальної діяльності учнів на уроках фізичної культури”
| |
5
|
ШМО вчителів фізики та інформатики
“Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності через впровадження інноваційних технологій”
| |
6
|
ШМО вчителів російської мови та літератури. “Створенння умов для прогресивного розвитку особистості учнів відповідно до їх здібностей, пізнавальних інтересів та соціальних потреб”
| |
7
|
ШМО вчителів 1-х класів.
“Активізація у молодших школярів мотиваційної сфери из метою стимулювання їх до навчання шляхом особистісного підходу”.
| |
8
|
ШМО вчителів 2-х класів.
“Формування базових компетентностей учнів на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, викорисання його потенційних можливостей інноваційної діяльності”
| |
9
|
ШМО вчителі 3-х класів.
“Розвиток мотиваційної сфери учнів, як одного з чинників ефективного впровадження у практику нових державних стандартів початково освіти на засадах особистіно орієнтованого і компетентнісного підходів”
| |
10
|
ШМО вчителів початкових класів:
“Застасування ІКТ як ефективний засіб реалізації мотиваційного компонентупід час особистісно-орієнтованого підходу до навчання на уроках англійської мови
| |
11
| ||
12
| ||
13
| ||
14
| ||
15
|
ТВОРЧІ ЗВІТИ ШМО ЩОДО РОБОТИ НАД ЄДИНОЮ МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ
| ||
1
|
Мотивація рушійна сила навчання. Прийоми розвитку пізнавальних мотивів. З досвіду ШМО 1-х класів
| |
2
|
ШМО вчителів англійської мови.Проблемна методична тема: “Застосування ІКТ як ефективний спосіб реалізації мотиваційного компоненту під час особистісно-орієнтованого підходу до навчання на уроках англійської мови”.
| |
3
|
ШМО вчителів української мови та літератури. Проблемна тема: "Розвиток мотивації учнів різних рівнев НД до вивчення української мови і літератури шляхом впровадження інноваційних технологій"
| |
4
|
ШМО вчителів фізичної культури.
Проблемна тема: "Формування позитивної мотивації до навчальної діяльності учнів на уроках фізичної культури" | |
5
|
Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності через впровадження інноваційних технологій
| |
6
|
Створенння умов для прогресивного розвитку особистості учнів відповідно до їх здібностей, пізнавальних інтересів та соціальних потреб
| |
7
|
Активізація у молодших школярів мотиваційної сфери из метою стимулювання їх до навчання шляхом особистісного підходу.
| |
8
|
формування базових компетентностей учнів на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, викорисання його потенційних можливостей інноваційної діяльності
| |
9
|
Розвиток мотиваційної сфери учнів, як одного з чинників ефективного впровадження у практику нових державних стандартів початково освіти на засадах особистіно орієнтованого і компетентнісного підходів
| |
Комментариев нет:
Отправить комментарий