ТВОРЧІ ЗВІТИ ШМО

ТВОРЧІ ЗІВТИ ШМО:



ТВОРЧІ ЗВІТИ ШМО ЩОДО РОБОТИ НАД ЄДИНОЮ МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ
1
Мотивація рушійна сила навчання. Прийоми розвитку пізнавальних мотивів. З досвіду ШМО 1-х класів
2
ШМО вчителів англійської мови.
“Застосування ІКТ як ефективний спосіб реалізації мотиваційного компоненту під час особистісно -орієнтованого підходу до навчання на уроках англійської мови”.
3
ШМО вчителів української мови та літератури. ”Розвиток мотивації учнів різних рівнев НД до вивчення української мови і літератури шляхом впровадження інноваційних технологій”
4
ШМО вчителів фізичної культури.
“Формування позитивної мотивації до навчальної діяльності учнів на уроках фізичної культури”





5
ШМО вчителів фізики та інформатики
“Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності через впровадження інноваційних технологій”
6
ШМО вчителів російської мови та літератури. “Створенння умов для прогресивного розвитку особистості учнів відповідно до їх здібностей, пізнавальних інтересів та соціальних потреб”
7
ШМО вчителів 1-х класів.
“Активізація у молодших школярів мотиваційної сфери из метою стимулювання їх до навчання шляхом особистісного підходу”.
8
ШМО вчителів 2-х класів.
“Формування базових компетентностей учнів на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, викорисання його потенційних можливостей інноваційної діяльності”
9
ШМО вчителі 3-х класів.
“Розвиток мотиваційної сфери учнів, як одного з чинників ефективного впровадження у практику нових державних стандартів початково освіти на засадах особистіно орієнтованого і компетентнісного підходів”
10
ШМО вчителів початкових класів:
“Застасування ІКТ як ефективний засіб реалізації мотиваційного компонентупід час особистісно-орієнтованого підходу до навчання на уроках англійської мови
11

12

13

14

15

ТВОРЧІ ЗВІТИ ШМО ЩОДО РОБОТИ НАД ЄДИНОЮ МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ
1
Мотивація рушійна сила навчання. Прийоми розвитку пізнавальних мотивів. З досвіду ШМО 1-х класів
2
ШМО вчителів англійської мови.Проблемна методична тема: “Застосування ІКТ як ефективний спосіб реалізації мотиваційного компоненту під час особистісно-орієнтованого підходу до навчання на уроках англійської мови”.
3
ШМО вчителів української мови та літератури. Проблемна тема: "Розвиток мотивації учнів різних рівнев НД до вивчення української мови і літератури шляхом впровадження інноваційних технологій"
4
ШМО вчителів фізичної культури. 
Проблемна тема: "Формування позитивної мотивації до навчальної діяльності учнів на уроках фізичної культури"
5
Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності через впровадження інноваційних технологій
6
Створенння умов для прогресивного розвитку особистості учнів відповідно до їх здібностей, пізнавальних інтересів та соціальних потреб
7
Активізація у молодших школярів мотиваційної сфери из метою стимулювання їх до навчання шляхом особистісного підходу.
8
формування базових компетентностей учнів на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, викорисання його потенційних можливостей інноваційної діяльності
9
Розвиток мотиваційної сфери учнів, як одного з чинників ефективного впровадження у практику нових державних стандартів початково освіти на засадах особистіно орієнтованого і компетентнісного підходів



Комментариев нет:

Отправить комментарий